De Kracht van Tarot
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Kracht van Tarot

Forum voor en over de tarot Forum over tarot, spiritualiteit, theosofie en gezelligheid.
 
Begin paginaTot zo ver... Oranje36IndexNood ForumLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenLinkpartners

 

 Tot zo ver...

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Magda
Berichten:
Berichten:
Magda



Tot zo ver... Empty
121109
BerichtTot zo ver...

Op dit moment ben ik samen met een ander lid de kaarten van The Arthurian tarot aan het bestuderen.
En nu moet ik zeggen, dat i k wel eens iets op tv heb gezien en een boek heb gelezen over Arthur, maar dat ik er wel af en toe het boek bij pak.
De verhalen vind ik erg leuk en de kaarten zijn ook erg mooi getekend (een link staat op het forum, voor wie ze wil bekijken).
Ook zijn de kaarten niet standaard 12 in een dozijn, zoals in veel andere decks wel het geval is.
Ik raad ze voor jonge kinderen zeker af om te gebruiken, omdat ze gaan over die tijd.
Er werd toen een beetje anders gedacht over het leven en het was ook veel harder allemaal.
Nu ook wel, maar toen werd het niet verborgen zoals dat nu het geval is.
Vooral de gehangene laat een tafereel zien waardoor het deck bij mij thuis achter slot en grendel staat.
De keltische geschiedenis trekt me wel aan, maar ik heb nooit echt de moeite genomen om me daar helemaal in te verdiepen, dus ik ben benieuwd wat de sfeer van het deck zal zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deel dit bericht op: reddit

Tot zo ver... :: Commentaren

Geen commentaar.
 

Tot zo ver...

Terug naar boven 

Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Kracht van Tarot :: Ontspanning en vrije tijd :: Portal berichten-
Ga naar: