De Kracht van Tarot
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Kracht van Tarot

Forum voor en over de tarot Forum over tarot, spiritualiteit, theosofie en gezelligheid.
 
Begin pagina2009 Oranje36IndexNood ForumLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenLinkpartners

 

 2009

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Magda
Berichten:
Berichten:
Magda



2009 Empty
231209
Bericht2009

Soms vergeet ik even wat er allemaal nog op het forum stond.
Gelukkig ben ik dan niet de enige die eigen projecten op het forum neer zet.
Zo werd ik er deze week ook nog even, door een ander bericht aan herinnerd welke oefeningen ik zelf nog niet heb afgerond.
Zo heb ik vorig jaar mijn jaarkaart berekend en net mezelf feedback gegeven over wat er in 2009 allemaal is gebeurd.
Een oefening is voor mij op deze manier niet alleen zo, dat ik de kaarten blijf gebruiken.
Nee, het is ook een stuk inzicht wat af en toe wel fijn is wanneer je zelf ook met de tarot kunt werken.
Wanneer ik het dan na lees komen er dingen naar boven van 2009 die ik dan met elkaar een plaats kan geven en waar ik mee verder kan.
Ik hoop ook, dat andere leden die mee doen dit ook zo mogen ervaren.
En nieuwelingen kunnen op deze manier ook weer leren hoe het een en ander werkt.

2009 is voor mij een Zegewagen jaar.
En ik weet dat er een ander lid op dit forum zit die in 2010 het jaar van De Zegewagen heeft.
Dus dan ben ik ook benieuwt om dat te volgen.
Want ja, we zijn allemaal mensen en kunnen ook van elkaar leren, denk ik dan.

Maar er is ook een berekening gedaan met andere kaarten dat ik ook erg interessant vindt om te volgen.
Op dit vlak ben ik juist een beginner en lees ik mee met dit project.

Op dit forum willen we alleen mensen die ook mee doen.
Maar de mensen die alleen mee willen lezen kunnen natuurlijk terecht hier op de portal.
2009 is voor de mensheid op een collectief niveau het jaar van de gerechtigheid.
Misschien wel een zwaar jaar voor sommigen van ons.
Een jaar waarin mensen te maken krijgen met wetten, regels en duidelijk op merken wat ze juist vinden of niet.
Misschien dat sommigen ook daadwerkelijk te maken hebben gekregen met rechtszaken.
Ook dat dit nog eens wordt versterkt dat instanties liever de dingen op papier en via de rechter laten verlopen.
Maar ook ons geweten wordt onder de loep genomen.
Je staat er misschien meer bij stil hoe hard de samenleving vandaag de dag is.
Natuurlijk hangt het allemaal ook af van je persoons- en jaarkaart wat je precies in 2009 mee maakt en hoe je de dingen ervaart.
Ben je zelf met de tarot bezig, dan kun je voor jezelf of hier op het forum ook persoonlijke berekeningen maken samen met de numerologie of misschien een jaarlegging voor jezelf doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deel dit bericht op: reddit

2009 :: Commentaren

Geen commentaar.
 

2009

Terug naar boven 

Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Kracht van Tarot :: Ontspanning en vrije tijd :: Portal berichten-
Ga naar: