De Kracht van Tarot
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Kracht van Tarot

Forum voor en over de tarot Forum over tarot, spiritualiteit, theosofie en gezelligheid.
 
Begin paginaBron van Wijsheid door Ivarna Kalinkova Oranje36IndexNood ForumLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenLinkpartners

 

 Bron van Wijsheid door Ivarna Kalinkova

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Magda
Berichten:
Berichten:
Magda



Bron van Wijsheid door Ivarna Kalinkova Empty
110110
BerichtBron van Wijsheid door Ivarna Kalinkova

Hoewel dit forum voornamelijk gaat over het gebruiken van tarot kaarten, is het bij ons ook mogelijk om onderwerpen te plaatsen over orakels.
Zelf ben ik eindelijk eens een keer begonnen met het Bron van Wijsheid orakel.
Heb je dit deck ook?
Dan is het misschien wel een leuk idee om je in te schrijven en mee te doen in het subforum hiervoor.

Om mee te doen heb je natuurlijk zelf het boek en de kaarten nodig.
Na het voorstellen kun je meteen mee doen.
Maar ik vind ook, dat sommige stukken uit het boek niet handig zijn om mee te werken.
Daarom heb ik net de leggingen uit het boek veranderd en aangepast met duidelijke uitleg er bij.
Aan het overschrijven van boeken doe ik niet, want daar heeft iemand anders hard aan gewerkt.
Maar toch kan het handig zijn om aanvullende informatie met elkaar te bespreken.

Hier op het forum kun je ook de kaarten bespreken.
Er staat dan wel een uitleg in het boek, maar het is natuurlijk wel de bedoeling om op den duur zonder het boek met de kaarten te leggen.
Dan ben je hier aan het goede adres.
Ook kun je de leggingen bespreken en hoe dit werkt met dit orakel.
Wanneer je het boek zelf hebt, heb ik het idee dat je er snel overheen leest, maar ze staan er wel degelijk in.
Naast de leggingen uit het boek staan er op het forum ook andere leggingen die je misschien ook wel met dit deck kunt gebruiken.
Ook kun je hier leren hoe je ze gebruikt en daar leren anderen ook weer van.

Wilde je dit deck altijd al kopen?
Meestal ligt het al ergens in een winkel en zo niet, dan is dit de informatie op de achterkant.
Bij bestelling moet je wel alles precies op dezelfde manier overschrijven.
Anders heb je de kans dat je een verkeerd deck koopt.
Ik heb geen idee hoe duur dit deck is, maar dat staat vast wel ergens op internet.
Dit is de informatie over het boek samen met de kaarten:

Bron van Wijsheid door Ivarna Kalinkova
ISBN: 90-5764-472-X
Terug naar boven Ga naar beneden
Deel dit bericht op: reddit

Bron van Wijsheid door Ivarna Kalinkova :: Commentaren

Geen commentaar.
 

Bron van Wijsheid door Ivarna Kalinkova

Terug naar boven 

Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Kracht van Tarot :: Ontspanning en vrije tijd :: Portal berichten-
Ga naar: